Kampania społeczna „Warszawa Mruga” promuje użycie kierunkowskazów


W Warszawie rusza nowa kampania społeczna „Warszawa Mruga”, zainicjowana przez Radio Kolor we współpracy z Komendą Stołeczną Policji. Głównym celem akcji jest edukacja kierowców na temat istotności sygnalizowania zmian manewrów na drodze. Kampania, która trwa od 13 stycznia do 9 lutego 2025 roku, ma na celu uświadomienie uczestnikom ruchu o konieczności używania kierunkowskazów, co może zwiększyć bezpieczeństwo na ulicach. W inicjatywie bierze także udział Prezydent Miasta stołecznego Warszawy, który objął akcję honorowym patronatem.

Statystyki pokazują, że co piąty kierowca w Polsce nie sygnalizuje zmiany pasa ruchu. Brak tego prostego gestu prowadzi do niebezpiecznych sytuacji, które mogą skutkować kolizjami i niepotrzebnym stresem na drodze. Kampania „Warszawa Mruga” ma na celu zwiększenie świadomości kierowców, że poprawne korzystanie z kierunkowskazów jest kluczem do bezpieczniejszego i bardziej płynnego ruchu drogowego.

Akcja przewiduje szereg różnorodnych działań, w tym programy eksperckie na antenie Radia Kolor, które będą zawierały rozmowy na temat właściwego sygnalizowania manewrów. Dodatkowo zaplanowano relacje z rzeczywistych sytuacji drogowych oraz spoty emitowane w różnych mediach. Celem tych działań jest zmiana nawyków kierowców i promowanie sygnalizowania manewrów jako modnego i odpowiedzialnego zachowania. Społeczność warszawska jest zachęcana do uczestnictwa w tej inicjatywie i dbania o bezpieczeństwo na drogach poprzez używanie kierunkowskazów.

Źródło: Policja Legionowo


Oceń: Kampania społeczna „Warszawa Mruga” promuje użycie kierunkowskazów

Średnia ocena:4.96 Liczba ocen:6


Zobacz Także